dijous, 7 de febrer del 2013

Un Barret de Cuiner per la princesa de casa!!!!

Doncs si, al final li he fet un barret de cuiner a la meva nineta perquè el pogués portar avui a l'escola, ja que havien d'anar disfressats de cuiner.
Buscant per internet diferents models de barrets... i una mica de mà esquerra, jajajaja ha sortit això.
Primer us ensenyo les teles que vaig triar per fer-li (perdoneu per la qualitat de les fotos, ENCARA NO TINC LA CÀMERA ARREGLADA , i les he de fer amb el mòbil)





I aqui teniu el barret i com quedava posat a la princesa de casa...


Ja em direu què us sembla ehhhh.....
Que amb els vostres comentaris cada dia n'aprenc més, jajajaja.




5 comentaris:

  1. ara que es hora de berenar, jo li demanava que em fes un entrepà de truita.....
    molt be.....

    ResponElimina
  2. T'ha quedat molt xulo!!
    Segur que era el més treballat de tots!!
    I ella fa una carona de felicitat...,jeje!!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  3. Molt bonic! Se la veu ben cofoia amb el seu barret!
    Ptnts

    ResponElimina
  4. Quin barret més divertit!!!! Molt xulo!!!
    Anna

    ResponElimina
  5. Que bé T'ha quedat!! A més amb Aquestes teles és ben alegre!!! Quina nena més guapa que tens!!!
    Un Petonet bonica!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!