divendres, 17 de juliol del 2009

Finalment de vacances!!!!!!!!!!!!


Finalment han arribat els meus dies de vacances...

Però tela quines dues setmanetes que hem passat; la primera de bòlit tot el dia portant la nena amunt i avall i la segona ja només em faltava que es posés malalta, doncs si va agafar un virus i apa febre, i això ha comportat que no he estat tranquil·la en tota la setmana, perquè primer l'havia de deixar amb la meva germana (que l'ha cuidat estupendament bé, i el meu cunyat igual), però el que em feia més pena, és que no podia estar al costat del meu ratolinet quan li pujava la febre, però bé, què hi farem. I les nits vigilant-li la febre, ha fet que no hagi descansat tot el que hauria hagut de descansar, i avui estic feta una coca.

Ara em surt tot el cansament i la tensió d'aquesta setmana que he anat acumulant, em fa mal tot.

Espero descansar molt i molt.

2 comentaris:

  1. Agafa-ho bé i amb molta calma , doncs son molts els que ho passen malament per no saber desconectar : Que tinguis unes bones vacances......................i tranquiles .

    ResponElimina
  2. Espero que tornis a tenir unes vacances ............peró per descansar !!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!