dijous, 2 d’abril del 2009

Aquest any és any de nens!!!!!!!!!!!!!


Ahir al vespre em va venir al cap que de totes les noies que conec que estan embarassades totes porten nens, serà per alguna cosa en concret, o és casualitat, jajaja.

La veritat és que en tinc moltes ganes de tornar-m'hi a posar, però també em fa respecte, perquè no sé com aniran les coses i com actualment va tot, doncs no sé què fer. L'altre dia en parlavem amb el meu home i deiem que ens esperariem una miqueta.

Ara però el que tinc més ganes de fer és treure els bolquers definitivament a la Júlia (que ho farem a consciència a l'estiu) perquè amb aquesta primavera que està fent, no és gaire recomanable, o no sè que vulgui que m'agafi un refredat.

Bé, vosaltres què farieu????? Us hi posarieu ara o què?????

2 comentaris:

  1. Ei Carbassona!

    Jo tinc la Laia (que farà 3 anys a l'agost) i també va amb bolquers. I últimament noto que ja li comencen a molestar (ja toca amb 31 mesos :-)) i demana sovint per anar a fer pipí a l'orinalet. Però, igual que vosaltres, esperarem que giri el temps i faci bo!

    Un petó!

    ResponElimina
  2. L'estiu és una bona època per treure el bolquer és més comode per els pares i per els nens. Jo et recomanaría que ho fèssis un pèl abans de l'estiu perquè al pic de l'estiu tots el voldràn treure i serà més agobiant per la nena i per la mestre jejejej :)
    A més ja saps que la Júlia està preparada de sobra :)MIra de fet la Mar ja fa temps que no en duur i ho porta molt bé.
    Petonets

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!