dimarts, 10 de març del 2009

Quina temporada!!!!!!!!!!!

Uf, no sé ni com començar, la veritat és que estic super trista i força angoixada, perquè no sé com tirar endavant, perquè no veig que les coses vinguin de cara, sinó tot el contrari, quan sembla que començo a veure les coses de manera positiva, arriba una altra mala noticia i pam!!! una altra hòstia, i perdó per la paraula.
Els que em coneixeu sabeu que sóc una persona molt optimista i alegre, però fa uns dies que no em sento així, sinó tot el contrari, no em veig amb forces per tirar endavant i sé que he d'estar bé per la meva petitona i seguir, i pensar que tot passarà, però la veritat és que ara per ara no hi veig cap solució.
Perdoneu per aquestes paraules, tant plenes de tristesa. Ho sento molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!